Projekto „Mokomės kitaip“ veiklos

Gruodžio 9-19 dienomis progimnazijos 5-8 klasių mokiniams vyko neįprastos pamokos – jie mokėsi tyrinėdami, eksperimentuodami, diskutuodami. Visi įsitraukė į trumpalaikio projekto „Mokomės kitaip“ veiklas.

Penktokai dalyvavo edukacinėje programoje ,,Mokslininkas“. Jie atliko daug įvairių eksperimentų, bandymų, linksmų užduočių : gamino stebuklingą spalvotą lavą, pamatė, kaip kietas rutulys tampa skysčiu ir vėl įgauna savo formą, kaip specialūs rutuliukai sugeria 20 kartų daugiau vandens negu patys sveria, atliko bandymus su sausu ledu, išmoko be vėjo užgesinti ugnį, atliko ,,Degančių rankų“ eksperimentą. Vaikai sužinojo daug mokslo įdomybių, o pamokos tiesiog ,,ištirpo“, nes jie buvo aktyvūs dalyviai, jie buvo,, mokslininkai“.

Edukacija ,,Rūgščių ir šarmų įtaka sveikatai“, skirta susipažinti 6-7 klasių mokinius su sveikos gyvensenos pagrindais, padėti atsirinkti sveikus produktus, atlikti įvairius bandymus su rūgštiniais ir šarminiais tirpalais ir medžiagomis. Lakmuso popierėliu vaikai galėjo ne tik išmatuoti savo organizmo rūgšties balansą, bet ir įgijo vertingų žinių apie tai, kaip išlaikyti jos normą, kokie produktai padeda jį normalizuoti. Naudodamiesi rūgštingumo skale, mokiniai savarankiškai galėjo nustatyti įvairių produktų rūgštingumą. Na o aštuntokai dalyvavo diskusijoje ,,Meilė, draugystė ir aš“, kuri buvo skirta ugdyti emocinį intelektą, pažinti save, suprasti savo jausmus, išmokti atsirinkti, kas yra tikra, plėsti akiratį, lavinti socialinius ir kultūrinius įgūdžius. Mokiniai kalbėjo apie tarpusavio santykius, apie tai, kaip žmogaus vaikystė priklauso nuo suaugusiųjų šeimoje. Diskusija buvo naudinga ir skatino mokinius kalbėti, nebijoti išsakyti savo mintis apie meilę ir draugystę.

Pamokos buvo tikrai labai įdomios ir naudingos .

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 9
  • 11
  • 12
  • 13

Partneriai