Dviejų dienų žygis su 7b klase

Dviejų dienų 7b klasės žygis Spalio 9-10 d.d. mūsų klasė vyko į turistinio sezono uždarymo žygį. Šį kartą mes keliavome traukiniu į Valkininkų apylinkes. Kelias ėjo per gražius miškus, palei ežerą ir Merkio upę. Akis džiugino auksinio rudens spalvingi vaizdai – geltonais, oranžiniais lapais pasidabinę miškai, žydras dangus, šviečianti saulė. Štai kur tikrasis gamtos grožis! Nužingsniavę 11 km sustojome pailsėti. Išsirinkome vietą stovyklavietei, pastatėme palapines, užkūrėme laužą ir papietavome. Vėliau žaidėme futbolą ir linksmas šaradas, dainavome, grojome gitara, ilsėjomės ir bendravome. Vakarienei išvirėme sriubos, o atėjus nakčiai, žaidėme mėgstamiausią “Mafijos” žaidimą, kuris užsitęsė net iki 2 valandos. Pasitraukę nuo ugnies pastebėjome, kad viską aplinkui: žolę, krūmus ir net mūsų palapines, padengė nakties šerkšnas. Tačiau tokiai gamtos išdaigai buvome pasiruošę iš anksto. Atsivežėme daug šiltų drabužių ir net po kelis miegmaišius. Nakties dangus žėrėjo šimtais žvaigždžių nusagstytas. Jų grožis traukė akį ir dar ilgai neleido mums užmigti. Ryte patekėjusi saulė sušildė žemę. Pusryčiams valgėme makaronus su mėsos konservais, o vėlau vėl žaidėme futbolą, dainavome, grojome gitara. Buvo liūdna palikti šią nuostabią vietą, tačiau reikėjo grįžti namo. Dar 10 km kelio ir pasiekėme stotį. Į Vilnių grįžome 19 val. Stotyje mūsų jau laukė tėveliai. Puikus buvo savaitgalis. Norėtųsi tokių daugiau…